Sociaal ondernemen op Linkedin

LinkedIn? Da’s lang niet enkel meer om te solliciteren! LinkedIn heeft 4,3 miljoen gebruikers in België. Ook als social-profitorganiatie kun je er heel wat uit deze tool halen.

Maar hoe optimaliseer je zichtbaarheid? Hoe kunnen je collega’s en vrijwilligers echte ambassadeurs zijn op LinkedIn? En wat voor berichten werken het best? Hoe zit dat met hashtags op LinkedIn? Helpt jouw aanwezigheid op LinkedIn om te scoren op Google?

Tijdens deze sessie zet Veerle 13 concrete stappen op een rijtje waar je meteen mee aan de slag kunt.

  • Donderdag 9 juni
  • 10:00 tot 11:30
Foto: Veerle Van Aken

Veerle Van Aken

In 1996 koos Veerle Antwerpen uit om Communicatiebeheer & PR te gaan studeren, omdat ze wel eens wou proeven van het kotleven in ’t Stad. Aangezien ze afstudeerde in de vorige eeuw en er toen nog geen smartphone of social media bestond, besloot Veerle in 2015 dat het tijd was om haar kennis op te frissen via de opleiding Social Media Professional bij Syntra.

Gebeten om meer te weten ging ze aan de slag bij een online marketing bureau in Sint-Niklaas en dompelde ze zich onder in de wereld van SEO, AdWords en algoritmes.

Momenteel maakt Veerle deel uit van het collectief van communicatietrainers van I Like Media.