Is jouw Prachtproject nieuws?

Hoe geraak ik anno 2022 in de media? Hoe kan ik de aandacht wekken van journalisten (die vooral hun eigen ding willen doen en niet lastiggevallen willen worden met mijn Prachtproject waaraan ik zo lang en zo hard gewerkt heb)? En hoeveel journalisten moet ik aanschrijven als ik terecht kan bij eentje die voor drie of vier titels tegelijkertijd werk?

Krijg ik mijn Prachtproject nog in de media als ik geen reclamedeal afsluit? Is het nu altijd boter bij de vis? Of kunnen we die lastige media links laten liggen en zelf journalist spelen in onze eigen organisatie? Sociale media zijn niet kieskeurig, je kunt zelf alle touwtjes in handen houden en je bereikt er precies de mensen mee die je wil bereiken. Voor een prikje.

  • Dinsdag 7 juni
  • 14:00 tot 15:30
Foto: Karel Van den Broeck

Karl Van den Broeck

Karl van den Broeck is germanist van opleiding. Hij is hoofdredacteur van de nieuwssite Apache.be. Daarvoor werkte hij achttien jaar voor De Morgen en zes jaar als hoofdredacteur bij Knack.

Naast zijn werk als journalist is hij ook coördinator van het debatplatform Writers&Thinkers bij Bozar.