Hoe bedenk ik creatieve concepten voor social media?

Je zit met je organisatie al eventjes op Facebook of Instagram, maar elke week opnieuw scoren, is niet altijd gemakkelijk. Vaak kom je niet veel verder dan een sfeerfoto of een link naar je website delen.

Kristof D’hanens is onder meer auteur van het boek ‘Scoren met creatieve content op sociale media’. Van hem krijg je in deze praktische sessie een pak goede voorbeelden en leer je stap voor stap hoe je op een meer creatieve manier posts voor sociale media maakt.

  • Dinsdag 15 juni
  • 10:00 tot 11:30

Kristof D’hanens

Kristof D’hanens is freelance communicatietrainer bij I Like Media. Hij studeerde Germaanse Talen en Bedrijfscommunicatie en werkte bij Jeugdwerknet en Mediaraven. Hij is auteur van het ‘Inspiratieboek Digitale nieuwsbrieven’ en ‘Scoren met creatieve content op sociale media’.

Naast I Like Media probeert hij de Vlaming meer vertrouwd te maken met apps via Appstublieft. Hij doceert ook crossmediale storytelling en online journalistiek aan de UGent.t